مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

طراحي وب سايت

براي طراحي سايت فروشگاهي  از كجا استارت كنيم
در صورتيكه شما قصد داريد كه وبستر گرديد و عمل ساخت سايت را به بعنوان شغل خويش گزينش نمائيد. هم مي توانيد به طور خويش آموز و با با به كار گيري از منابعي كه تو وب وجود دارااست ساخت وب سايت رو استارت نماييد.
هم مي‌توانيد يكي‌از عصر هاي فراگيري ساخت سايت را كه خيلي هم در وب وجود داراست را تنظيم نمائيد و فراگيري مشاهده كنيد.
هم مي توانيد در زمان هاي حضوري كه براي طراحي وب سايت اجرا مي شود كمپاني نمائيد.

فرايند ساخت سايت چه ميباشد
براي اينكه بتوانيد وب سايت پباده سازي نماييد بايستي چند پيش مورد داشته باشيد و يه آشنايت كلي با وب و همينطور با اصطلاحات طراحي وب سايت نيز آشناييت داشته باشيد تا به راحتي وارد عرصه طراحي وب گرديد.

براي استارت بهتر ميباشد با گونه هاي لهجه هاي نرم‌افزار نويسي زير اينترنت آشنا باشيد در‌حد آشنايي لهجه و سعي آن لهجه در ساخت سايت كفايت ميكند. شناخت با لهجه هاي اپ نويسي HTML، CSS، JavaScript

پس از شناخت با اين لهجه ها مي توانيد با امداد يك سيستم رئيس محتوا كه در نصيب آن‌گاه توضيح خوا هيم اعطا كرد براي خويش يك وب سايت پباده سازي نمائيد.
در گام نخستين بايستي براي وبسايت خويش يك دامنه گزينش و خريداري فرمائيد اسم دامنه دقيقا به عبارتي نشاني وب سايت شما به حساب آورده مي شود كه يوزرها با وارد كردن آن در نشاني توشه مرورگر به سايت شما برگشت ميكنند.

در گام دوم شما مي بايست يك هاست ميزباني براي وب سايت خويش تنظيم فرمائيد. هاستينگ ها كامپيوترهايي مي‌باشند كه داده ها تارنما شما بروي آن‌ها ذخيره ميگردد و مدام و بصورت 24 ساعته فعال و پر‌نور ميباشند. در واقع شما با خريداري يك هاست از شركتهاي هاستينگ يك دور و بر را براي ذخيره داده ها خواهيد داشت و داده ها وب سايت شما بروي آن ذخيره ميگردد.

در گام سوم شما به ياري يك سيستم مدير محتوا مانند وردپرس وبسايت خويش را راه‌اندازي مي‌كنيد.
ولي اين را هم مي بايست بگوييم كه در صدر عمل شما نياز به تهيه و تنظيم دامنه و هاست نداريد و براي يادگرفتن ساخت وب سايت مي‌توانيد از سرورهاي مجازي مانند ومپ سرور و زمپ سرور به كارگيري فرماييد.


ومپ سرور و يا اين كه زمپ يك دور و اطراف مجازي را بروي كامپيوتر شما مانند هاستينگ حقيقي و واقعي ساخت ميكند تا بتوانيد پروژه هاي آموزشي و تستي طراحي وب خويش را روي آن اجرا فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۴:۰۰ توسط:فرزانه موضوع:

چه گونه يك تارنما ماهر بسازيم

 
به چه شكل يك سايت خوشگل پباده سازي كنيم
براي طراحي سايت فروشگاهي قشنگ مي توانيد از اشكال و اقسام قالب ها كه به طور تماما ماهر پباده سازي گرديده اند به كار گيري نماييد كه هم استاندارد موردنياز در آن ها رعايت گرديده و هم پشتيباني هاي نيكي دارا‌هستند و هر مكان به ايراد خوردين به راحتي مي‌توانيد با پشتيباني قالب درميون بزاريد تا بي نقص ارشادوراهنمايي و اختلال را رفع نمايند.
 
چه گونه يك تارنما ماهر بسازيم
در‌صورتي‌كه بيزنس شما گسترده ميباشد و نياز به يك تارنما ماهر و بدون نقص داريد كه از جنبه اي حرفي براي بيان كردن داشته باشد بهتون توصيه مي كنيم كه تارنما خويش را عوض اين كه خودتان پباده سازي نمائيد به يك كمپاني طراحي وب بسپاريد زيرا براي فعال سازي وب سايت ماهر قطعا شما نياز به يك تيمي داريد كه تجربه كافي در موضوع طراحي وب داشته باشد و در شكل بروز و يا اين كه مشكلي و يا اين كه افزايش وبسايت به راحتي اينكار را براي شما انجام دهد.
 
يك كدام از خدماتي كه آوش تك ارائه مي دهد طراحي وب سايت به طور ماهر است در صورتي شما هم تصميم گرفته ايد براي بيزنس خويش تارنما ماهر پباده سازي مي كنيد بهتون توصيه مي‌كنيم با كارشناسان ساخت وب سايت ما في مابين بزاريد و از مشورت كردن مجاني ما به كار گيري فرمائيد.
 
به چه شكل يك وبسايت خوب پباده سازي كنيم
براي پباده سازي يك وب سايت خوب شما نياز به تجربه كافي در اين مورد داريد و همينطور در كنار طراحي وب سايت شما نياز به پاره اي تجربه در قضيه seo هم داريد تا بتوانيد ساختار وبسايت را بصورت اصولي انجام دهيد و تصاوير و محتواي وب سايت و كدهاي تارنما را با صرفه نمائيد. در شرايطي‌كه با بهينه سازي آشنا نيستيد بهتون توصيه مي‌كنم نوشته ي علمي بهينه سازي چه چيزي است را مطالعه فرماييد.
 
وبسايت هاي خوب در عين زيبايي مي بايست يك سري مورد ها فني كه مرتبط با تكنيكال seo ميباشد مانند سرعت بارگزاري وبسايت، ساختار url ها و … رعايت گردد تا در موتورهاي كاوش بتواند سكو كسب نمايد و ورودي ارگانيك از گوگل اخذ نمايد.
 
براي مشورت كردن مجاني در مسئله بهينه سازي ميتونيد از مشورت كردن بدون‌پول ما استعمال نمائيد و پيش از انجام كاري با كارشناسان seo ما در رابطه باشيد تا بدون نقص و بصورت بدون پول راهنماييتون نمايند.
 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۸:۲۵ توسط:فرزانه موضوع:

طراحي سايت

با وجود طراحي سايت فروشگاهي پهناور، هنوز كسي از ما خريد مي‌نمايد؟پرسش و موضوعي كه بخش اعظمي به‌تيتر بحران اساسي خويش در هنگام فعال سازي دكان اينترنتي از آن خاطر مي‌نمايند همين پرسش ميباشد. در نوشته‌ي علمي چه‌گونه با ديجي‌فرآورده و بقيه مغازه‌هاي اينرنتي پهناور رقابت كنيم؟ به‌شكل بدون نقص به‌اين زمينه پرداختيم و پيشنهاد مي كنم چهت نيل بدين پاسخ مطلقا نوشته‌ي‌علمي تيتر‌گرديده را مطالعه نماييد.
از كجا آغاز كنيم؟ساخت‌و‌ساز دكان اينترنتي - فعال‌سازي مغازه آنلاين
به‌دنبال اين نوشته‌ي‌علمي سه گام براي فعال‌سازي يك مغازه اينترنتي با سرمايه و هزينه معدود را به شما معرفي ميكنيم. سيستم معرفي گرديده طبيعتا شايسته ترين سيستم و طرح براي داشتن يك مغازه اينترنتي وجود ندارد البته سبك و شيوه مرسومي ميباشد كه امروزه كسب و شغل هاي اينترنتي براي مدير هزينه‌هاي خويش از آن به كارگيري مي‌نمايند.
سبك پيشنهادي و پيشنهاد گرديده ما براي ساخت‌و‌ساز دكان اينترنتي به كارگيري از دو سيستم تارنما‌ساز «وردپرس» و سيستم مغازه‌ساز «ووكامرس» ميباشد. اين دو سيستم به‌شكل بدون‌پول عرضه گرديده‌اند و علاوه بر تجهيزات بسيار زياد، از گويش فارسي و واحد پول كشور ايران به‌شكل بدون نقص پشتيباني مي‌نمايند. اين نوشته ي علمي قرار وجود ندارد فراگيري مرحله‌به‌مرحله توليد يك دكان اينترنتي باشد. غرض اين ميباشد كه نقشه‌اي را پيش رو شما بگذاريم كه بدانيد براي داشتن و ايجاد مغازه اينترنتي مي بايست چه مسيري را طي نمائيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۱:۴۳ توسط:فرزانه موضوع:

سايت هاي شركتي

سايت هاي شركتي

به طراحي سايت فروشگاهي  شركتي در ابتدا بطور بدون نقص پرداخته ايم و اينجا صرفا جهت دسته بندي آمده ميباشد.

 

تارنما هاي فروشگاهي

به‌اين نوع تارنما ها (فروشگاهي) نيز مانند وب سايت هاي شركتي به طور بي نقص در بخش بالا پرداخته ايم.

 

سايت هاي منحصربه‌فرد

اين نوع تارنما ها در صدر كاملا و مفصل به قسمت گرافيكي و جزئيات وب سايت پرداخته ميگردد و بعداز اينكه در بين صاحبكار و گرافيست توافق نتيجه ها شد نو وارد فاز دوم پباده سازي تارنما گرديده و آغاز به كدنويسي گرديده و نرم افزار نويس آغاز به پيكره بندي سايت مي نمايد.

 

سايت هاي نصفه منحصر به فرد

و ولي در وب سايت هاي نصفه منحصر به فرد صاحب كار از قالب هايي كه از قبلي پباده سازي گرديده يه قالب را تعيين مي نمايد و آن قالب را به كمپاني يا اين كه نرم‌افزار نويس پيشنهاد ميدهد اما اينبار نمي تواند مجموع جزئيات سايت را مطابق ميل خود تغيير تحول دهد، صرفا قادر است رنگ تارنما مطابق با ذوق و سليقه يا اين كه رنگ سازماني خويش تغيير‌و تحول دهد لوگو خويش را قرار دهد و مجموع اطلاعاتي كه در قالب تغييري ساخت نكند و فقط داده ها مرتبط با خويش يا اين كه كمپاني يا اين كه مغازه خويش را در آن قرار دهد و در صورتيكه صاحبكار تغييراتي بخواهد كه به تغييرات كلي سايت مربوط خواهد شد صاحبكار متحمل مخارج بيشتري نسبت به سايت نصفه مخصوص و كمتر از سايت هاي منحصر ميگردد.

 

 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۱:۴۸ توسط:فرزانه موضوع:

پياده سازي فروشگاه اينترنتي


پباده سازي دكان اينترنتي

چه عده اي نياز به طراحي وب سايت براي دكان اينترنتي دارا هستند؟
درواقع مي قدرت ذكر كرد دكان اينترنتي براي هر كسب و كاري نياز ميباشد به اين دليل‌كه اين وب سايت طراحي سايت فروشگاهي به پايگاهي براي حضور شما در فضاي مجازي تبديل ميگردد. براي مثال فرض كنيم شما در كسب و فعاليت فروشِ فرش سرگرم ميباشيد، در روش سنتي براي فروش، فرش ها قطعاً بايستي در مغازه شما قرار داشته باشند؛ البته در دكان اينترنتي نيازي به نگه داري كليه فرش ها وجود ندارد و مشتري با ديدن مثال فرش ها در وب سايت، كالاي متبوع را گزينش كرده و آن گاه از انبار توصيه متاع را مي دهيد. اينجاست كه با يك اكانت سرانگشتي مي اقتدار تشخيص بخشيد كه پباده سازي مغازه اينترنتي تا چه اندازه مخارج كاري شما‌را كاهش مي‌دهد.


پباده سازي پورتال فروشگاهي

در پباده سازي دكان اينترنتي به چه نكاتي مي بايست دقت داشت ؟
همانگونه كه به چينش و ظواهر فروشگاه يا اين كه محل كار كاري خويش اهميت مي دهيد، به به عبارتي اندازه هم در پباده سازي مغازه اينترنتي مي بايست اعتنا به خرج دهيد. سفارش ميكنيم در اولِ فعاليت اعتماد سازي را در بين خويش و مشترياني كه داريد ساخت فرمائيد، سفارش هاني تك به شما اين ميباشد كه رويه هاي مختلفي را براي رابطه با مشتريان خويش تدارك ببنيد، درج تلفن اثبات، موبايل و نشاني مغازه سبب ساز مي‌شود اعتماد مشتريان بيشتر جلب گردد، از طرف ديگر با دقت به فروش جنس به طور آنلاين، دكان هاي اينترنتي متعددي را شاهد هستيم كه بعد از فروش، ضمانت ردوبدل مال دارا‌هستند، اين عمل علاوه بر ساخت‌و‌ساز شم اعتماد به مخاطب به برندينگ مغازه شما هم ياري شاياني مي كند .هاني تك به شما سفارش مي نمايد در شكل قابليت و امكان و با دقت به نوع محصولي كه به فروش مي‌رسانيد اين آيتم را در پباده سازي دكان اينترنتي خويش در حيث بگيريد. دست اندركاران متعددي در پباده سازي دكان اينترنتي بايستي نظر گردد كه در اينجا به برخي از آنان اشاره كرديم. سواي مردد بودن يك مشاور خوب براي كسب و عمل اينترنتي ميتواند لامپ راهنماي شما چهت نيل به هدف ها تجارتتان باشد .در پايين به يكسري نكته كليدي در پباده سازي پورتال فروشگاهي كه بايستي به آنان اعتنا كرد اشاره مي‌كنيم :

يوزرها در فروشگاهي مي‌مانند كه در آن به راحتي بتوانند كاوش كنند و كالاي خويش را پيدا كنند .
يوزرها , شما و كسب و كارتان را با ظواهر فروشگاهتان قضاوت مي نمايند .
يوزرها از فرآيند دشوار خريد و تصويه اكانت بيزارند و درين حالت خريد خويش را نصفه كاره رها مي نمايند .
يوزرها در صورتي‌كه به شما اعتماد مي نمايند و براي توشه دوم از شما خريد مي نمايند كه سرويس ها و پشتيباني نيكي در خريد گذشته از شما چشم باشند .



برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۵:۳۸ توسط:فرزانه موضوع:

فروشگاه اينترنتي


فروش في مابين الملي دكان هاي اينترنتي

يكي‌از مزاياي مارك هاي نوباوه در طراحي سايت فروشگاهي اين ميباشد كه به واسطه اين طريق مي‌توانند محصول ها خويش را در سراسر عالم به فروش برسانند از جمله درصورتي كه شما در كشور ايران مشغول گذران زندگي هستيد مي‌توانيد مشترياني در انگليس، استراليا، آمريكاي جنوبي، چين و يا اين كه سرزمين هاي هم محلي خويش داشته باشيد. شما براي اين عمل مي‌توانيد از سيستم هاي حمل و نقل في مابين المللي و ... به كار گيري نمائيد تا براي شما بها به صرفه اي داشته باشد تا بتوانيد يوزرها خويش را به خير و خوبي تارگت نماييد.

فروش اينترنتي به خير و خوبي مي‌تواند سرعت رويش و ورود به بازار شمارا ارتقاء دهد و در بازار هاي محلي بيشتر از رقباي خويش به بهره برسيد.

اكران معمولي پرفروش ترين ها در وب سايت مغازه اينترنتي


اكران مالامال فروش ها در تارنما مغازه اينترنتي

يك كدام از مزيت هاي عالي اي كه در تجارت الكترونيك داريد اين ميباشد كه بتوانيد محصول ها مالامال فروش خويش را به راحتي به مشتريان خويش اكران دهيد، اين عمل محدود به يك فيلد خاص نمي‌شود، از جمله در‌صورتي‌كه شما در وبسايت خويش خشت و سيمان به فروش مي‌رسانيد مي‌توانيد بسته به كيفيت و نوع متاع مشتريان خويش را گزينش فرماييد و مشترياني كه براي خريد آسوده به وب مراجعه مي نمايند را مشتري خويش فرمائيد.

يك كدام از دلايلي كه مي‌خواهيد به مشتريانتان بگوييد كه چه چيزي را خريداري نمايند اين ميباشد كه مشتريان بيشتري پيش از اين آنرا خريداري كرده اند و كيفيت، ظواهر و ... آن از حيث مشتريان تاييد شده‌است. براي اينكه بتوانيد توليدات تازه خويش را با مشتريانتان به اشتراك بگذاريد مي بايست از شبكه هاي مردمي و رسانه هاي خودتان، تبليغات هاي هدفمندي كه مشتريان خويش را تارگت نموده ايد و ... به كارگيري نماييد.

اعتنا داشته باشيد تصاوير كيفيت بالا و توضيحاتي كه براي مخاطبان قرار مي دهيد بي غايت در جذب مشتري و فرآيند رويش مارك شما تاثير گذار ميباشد، پس اصلا اين گزينه را دست‌كم نگيريد.

فردي سازي تجربه خريد در طراحي وب سايت مغازه اينترنتي


فردي سازي تجربه خريد در دكان اينترنتي

فردي سازي مي‌تواند تاثير بسيار بالايي بر روي مشتريان شما داشته باشد و مي‌تواند اكثري از اشخاص را ترغيب به خريد از اينترنت نمايد. پباده سازي صفحه هاي فرود متعدد ميتواند به شما ياري دهد تا مشتريان خاص خويش را آيتم غرض قرار دهيد و اين مانند كارهايي ميباشد كه شما در دكان هاي خودتان انجام مي دهيد تا در او‌لين مشاهده كرد مشتري را به خويش جلب كرده و مال را خريداري نمايد.

شما مي بايست به مشقت عمل فرمائيد تا بتوانيد استفاده كننده متبوع خويش را شناسايي كرده و مطابق با ميل آن ها، آن كاغذ را پباده سازي فرماييد و بعداز اتمام صفحه آرايي فرود كمپين هاي تبليغاتي خويش را لانچ كرده و با آسودگي مجموع نتيجه ها همت هاي خويش را نظاره نمائيد.

كارايي فرماييد ليست ايميلي مبني بر خريد ها، جاي هاي جغرافيايي و يا اين كه معيار خريد هاي مشتريان تهيه و تنظيم فرماييد. شما همينطور مي بايست ليست ايميلي از كساني كه تنها از وب سايت شما بازديد كرده اند داشته باشيد تا تبليغات هاي خويش را مبتني بر مواقعي كه در جستجوي انها بوده اند و يا اين كه ليستي كه در سبد خريد خويش اضافه كرده البته خريد را انجام نداده اند ارسال نماييد.

دكان هاي اينترنتي بر شالوده هر ورود هستند و مانند اين ميباشد كه يك مشتري وارد دكان شما شده‌است؛ شما بايستي به محض ورود مشتري نو پيغام خوش آمد گويي را به مشتري نشان دهيد، مانند " درود جناب آقا/ خانم ... از ديدار دوباره شما خرسنديم"

بسته بندي شما به وضوح بر روي فروش شما تاثير گذار ميباشد و اين كه مشتري حس نيكي به بسته بندي محصول ها شما داشته باشد احتمال خريد بالايي خواهيد داشت.

شما همينطور ميتوانيد ترازو فروش توليدات خويش را بر پايه ي خلق مشتري و آن چيزي كه گمان ميكنيد اثر گذار ميباشد طرح ريزي فرماييد تا بتوانيد فروش فوق العاده اي داشته باشيد.





برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۰۵ توسط:فرزانه موضوع:

خصوصيت‌هاي يك طراح


خصوصيت‌هاي يك طراح تارنما
در صورتيكه شما مي توانيد ساعتها متعددي را با كامپيوتر بگذرانيد، پاره اي استعداد پباده سازي و گرافيكي داريد، از انجام شغل هاي خلاقانه لذت مي بريد، شغل ساخت وب سايت مطلوب شماست. طراحان تارنما معمولاً اشخاص با تلاشي مي باشند و مي بايست ساعت ها متعددي از روز را پاي سيستم بگذرانند.
هر روز با بحران‌هايي روبه‌رو مي گردند كه ممكن ميباشد اكثري از آنان را پيش از اينً تجربه نكرده‌ باشند. براين اساس در‌صورتي‌كه مي خواهيد طراح وبسايت باشيد بايستي روحيه‌ي باخت ناپذيري را در خويش تقويت كنيد.


تحصيلات ما يحتاج براي شغل طراحي سايت فروشگاهي
معمولاً حرفه‌هاي تحصيلي علم ها كامپيوتر، مهندسي اپ و مهندسي فناوري داده ها، براي شغل طراحي سايت مدركي داراي ربط محسوب مي شوند. فارغ‌التحصيلان بعضا از فن‌هاي داراي ارتباط مثل گرافيك رايانه‌اي و بعضا فن‌هاي ديگر هنري نيز ميتوانند بدين عمل وارد شوند.

البته شما مطلقاً به داشتن گواهي دانشگاهي داراي ربط نيازي نداريد. مي توانيد زمان‌هاي آموزشي ساخت وب سايت را در دانشسرا‌هاي آزاد بگذرانيد. البته اكثري از اشخاص مي‌باشند كه فارغ از داشتن مدركي داراي ربط، وارد اين شغل گرديده‌اند و برنده بوده‌اند. به اين ترتيب درين شغل بيشتر از اينكه گواهي اصلي باشد، داشتن عشق و علاقه و مهارت اهميت داراست.


مهارت‌هاي ما يحتاج
پي بردن گويش هاي نرم افزار نويسي مرتبط با اينترنت
اشراف نسبي به قابل انعطاف افزارهاي گرافيكي مثل photoshop
احاطه بر وب و مفاهيم اينترنت
خلاقيت بالا به خواسته رفتار اثرها نو
داشتن بضاعت حل قضيه و شيوه منطقي به فعاليت
به‌روز بودن و بضاعت و توان به‌روز نگه داشتن علم خويش

حالت‌هاي شغلي يك طراح وبسايت
در‌حالتي كه شما يك طراح يا اين كه اپ نويس تارنما گرديد، ميتوانيد براي كمپاني‌هاي ساخت سايت يا اين كه در نصيب‌هاي فناوري داده ها سازمان‌ها و يا اين كه به‌طور جدا عمل فرماييد.
فعلا بيشتر سازمان‌ها و كمپاني‌ها دارنده تارنما قانوني ميباشند و داده ها خويش را از اين طرز به عموم ارائه ميدهند. هرچه به سمت آينده پيش ميرويم تعداد كساني كه مشتاق پيشنهاد وبسايت مي‌باشند بيشتر ميشود. از اين رو مي‌قدرت اميدوار بود كه‌اين شغل رو به پرورش باشد.

يكي‌از مزيت‌هاي وسيع اين شغل قابليت و امكان آزادكاري (freelancing) ميباشد كه شما مي توانيد با داشتن يكسري سايت،‌ درآمد اينترنتي خير و خوبي داشته باشيد.

هرچه به سمت آينده پيش ميرويم اشخاص بيشتري مي باشند كه به اهميت داشتن اينترنت‌وبسايت پي مي برند. شما هم تحت عنوان يك طراح مي بايست اين عارضه ها را بدانيد. ما در نوشته‌علمي‌ي چرا مي بايست اينترنت‌وب سايت داشته باشيم اين موردها را ارزيابي كرده ايم.

به صورت كلي مي‌قدرت اعلام كرد بخش اعظمي از طراحان با ساخت وب سايت، پشتيباني و رئيس تارنما، ساخت و ساز محتوا، بهينه سازي و سئو وبسايت و … شرايط‌هاي شغلي نسبتاً خير دارا‌هستند.



برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۴:۴۹ توسط:فرزانه موضوع:

شغل طراحي سايت چيست؟


شناخت با شغل طراح اينترنت و طراحي سايت فروشگاهي
در صورتي شما شيفته كامپيوتر مي باشيد، مقداري استعداد پباده سازي و گرافيكي داريد و از انجام شغل هاي خلاقانه لذت مي‌بريد، اين شغل مطلوب شماست. طراح اينترنت از خلاقيت و مهارت هاي فني خويش براي توليد و طراحي سايت ها به كار گيري مي نمايد.

در واقع براي ايجاد يك تارنما اينترنتي از كارشناس هاي مختلفي استعمال مي گردد كه يكي‌از آنان طراح اينترنت ميباشد. طراح اينترنت بيشتر به پباده سازي و اپليكيشن نويسي لايه ظاهري تارنما مي‌پردازد و نرم افزار نويس هاي ديگر به ايجاد كد قابل انعطاف افزاري براي ساخت، در دست گرفتن و پردازش محتوا كه در قسمت هاي گوناگون سايت نشان داده ميشود مشغولند.

طراح اينترنت مي بايست ظواهر وبسايت را در ذهن خويش تصوير سازي كرده و شعور نمايد تارنما متبوع به چه شكل فعاليت خواهد كرد. طراح اينترنت به طبع به داشتن سند داراي ارتباط نيازي ندارد اگرچه اكثر اوقات طراحان در اشكال ديگر پباده سازي ها تجربه داشته و يا اين كه در طراحي وب سايت يادگرفتن چشم اند. شما تحت عنوان يك طراح اينترنت ميتوانيد روي اشكال وب سايت ها از وب سايت هاي آموزشي و تبليغاتي تا مغازه هاي اينترنتي عمل فرماييد.

معمولا طراح سايت به طور كل وقت درگير به عمل ميباشد البته بخش اعظمي از طراحان اينترنت به طور آزاد كاري (freelancer) عمل مي نمايند و ساعت كاري شان در دست خودشان ميباشد. گهگاه سازه به نياز يك پروژه يا اين كه به جهت بروز بعضا ايرادات در وبسايت مشتري در بيرون از ساعت‌ها كاري نيز مي بايست عمل نمايند.

دفتر كار طراح اينترنت مي‌تواند در يك كمپاني و يا اين كه در منزل باشد. طراحي وب سايت براي مثال مشاغلي ميباشد كه امروز در جمهوري اسلامي ايران و بخش اعظمي از كشورهاي جهان طرفدار پيدا كرده و براي متخصصين اين شغل بازار فعاليت بسيار نيكي ساخته شده است.

پيرو با وظايف و مسئوليت ها، علم و مهارت لازم، تحصيلات ما يحتاج و طريق ورود به شغل، زمان هاي شغلي و بازاركار، درآمد و تيپ هاي شخصيتي متناسب با اين شغل آشنا ميشويد.

وظايف طراح اينترنت
ملاقات با مشتريان براي كلام در باب نوع عمل و نوع بازديد كنندگان وب سايت شان به مراد ادراك بهتر از آمال و انتظارات مشتري يا اين كه صاحب كار و ايجاد يك سايت بهتر و نزديكتر به ذوق وسليقه ايشان
تنظيم يك طرح كه نشان دهنده ساختار وب سايت و شيوه رابطه قسمت هاي گوناگون باشد – اين طرح گهگاه به طور كاغذي و گهگاه به طور الكترونيكي ساخت‌و‌ساز مي‌گردد و مبناي فعاليت طراح اينترنت ميباشد.
تصميم گيري درباره‌ي متن، رنگ ها و دور نما هاي گزينه استعمال – اين مناطق نيز با مشورت كردن صاحبكار شكل مي‌گيرد.
توليد صفحه ها، آيكون ها، پيوند ها و عكس ها با به كارگيري از اپليكيشن طراحي سايت - براي اين خواسته قابل انعطاف افزارهاي زيادي ساخت شده‌است كه به اپليكيشن Dream viewer تحت عنوان يك كدام از داراي اسم و رسم ترين آنان مي قدرت اشاره نمود.
افزودن تجهيزات چند رسانه اي مانند فيلم، صدا و برنامه كودك به وب سايت – در‌اين قسمت نيز از قابل انعطاف افزارهاي زيادي به كارگيري مي شود.
تست و تصحيح ساخت سايت در شكل نياز
گذاشتن وب سايت روي سرور براي استارت فعاليت آن و تحويل به كافرما
مهارت و علم مايحتاج شغل طراح اينترنت
فهميدن گويش هاي اپ نويسي مرتبط با اينترنت
احاطه بي نقص بر وب و مفاهيم اينترنت و همينطور شناخت با قابل انعطاف افزارهاي مربوطه
خلاقيت بالا به مراد كردار اثرها نو و ارائه طرح هاي جديد به بازار
داشتن توان خوب حل مساله و راه و روش منطقي به فعاليت
بضاعت توضيح خوب و شفاف نكات فني به كساني كه دراين مورد علم يه خرده دارا‌هستند مثل كارفرمايان يا اين كه مشتريان
بضاعت انجام به موقع پروژه ها چون عدم انجام به موقع پروژه ممكن ميباشد سبب نارضايتي صاحب كار و تبليغات منفي براي طراح خواهد شد.
داشتن ادراك صدق از قانون ها و راهبرد هاي اينترنتي براي دسترسي به سايت
آپديت بودن و درايت داشتن از آخري تعييرات تكنولوژيكي و قابل انعطاف افزاري
توان عمل با ابزاري مانند اسكنرها و امكانات ديجيتال صوتي و تصويري
در شرايطي‌كه شما براي خويش و به صورت جداگانه فعاليت ميكنيد بايستي مهارت هاي رئيس كسب و فعاليت و راي زني را هم داشته باشيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۹:۰۴ توسط:فرزانه موضوع:

ويرايشگر عكس تحت وب squoosh


يك كدام از كارهايي كه زياد آيتم به كارگيري ما قرار مي گيرد دستكاري عكس‌ها ميباشد.يك ابزار بازنويسي عكس براي تغييراتي كه نياز به انجام آنان داريم مي تواند  طراحي سايت فروشگاهي خيلي كاربردي باشد از جمله فرمت، اندازه‌ و … تصاوير را قادر خواهيم بود به راحتي دسخوش تغييراتي كنيم.در نوشته‌علمي امروز به معرفي ابزار پايين اينترنت اسكواش خوا‌هيم پرداخت كه دارنده خصوصيت‌هاي ذيل ميباشد:قابل استعمال به طور آفلايندور و اطراف به كارگيري معمولي و سهلseo عكس هاو …براي به كار گيري از اين ويرايشگر عكس squoosh وارد اين نشاني مي‌شويم. هنگامي كه وارد نشاني ميشويد با اين شيت رو به رو ميشويد. select an image: عكسي كه براي بازنويسي نياز داريد گزينش فرماييد. ابزار اسكواش چهار تمپليت فراهم كرده تا شما با دقت به عكس متبوع و كاري كه مي خواهيد انجام دهيد يك كدام از آنها را تعيين نمائيد.   Large photo : براي عكس هاي گسترده به عمل مي‌رود. Artwork : براي ايحاد يك اثر هنري به فعاليت مي‌رود. Divice screen : براي ورقه اكران دستگاه به عنوان مثال تلفن همراه به فعاليت مي‌رود. SVG icon : براي پباده سازي آيكون ها به فعاليت مي‌رود. هنگامي كه عكس متبوع خويش را گزينش و يا اين كه از چهار وضعيت سفارش گرديده يك كدام از را تعيين ميكنيم وارد كاغذ تحت مي‌شويم.  قسمت هاي گوناگون را يك به يك باهم تحليل ميكنيم.  در‌اين بخش مي توانيد عكس خويش را فشرده سازي و وسعت آن را تغيير‌و تحول دهيد.  Orginal image: تعيين فرمائيد عكس اساسي از چه جنسي باشد. Quality: افزارش يا اين كه كاهش كيفيت عكس كه با رعايت آن وسعت عكس شما تغيير‌و تحول مي‌نمايد و براي شما اكران داده مي‏‌گردد.  در نصيب Edit يا اين كه بازنويسي با تعيين آيتم Resize پيكربندي مرتبط با قسمت تغييرسايز براي شما اكران داده مي گردد.  Width: گزينش پهنا Height : تعيين طول  كاهش پالت تصوير  colors: ارتقا يا اين كه كاهش رنگ هاي عكس Dithering: ارتقا يا اين كه كاهش تقسيم عكس  دراين نصيب مي توانيد تصوير را وسيع، كوچك و تغيير و تحول جهت بدهيد.  پس از اينكه تغييرات موردنياز را براي تصوير خويش توليد كرديد مي توانيد آن را دانلود نماييد. بسيارخب! با ويرايشگر عكس زير اينترنت اسكواش شناخت پيدا كرديد و به اين ترتيب مي توانيد به راحتي عكس هاي خويش را با اين ابزار بازنويسي فرماييد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۳:۱۹ توسط:فرزانه موضوع:

يادگيري ورد پرس

فراگيري وردپرس از مبتدي و تازه كار تا توسعه يافته
فراگيري وردپرس از مبتدي و تازه كار تا توسعه يافته ، شايسته ترين مدل يادگيري ساخت وب سايت با وردپرس ميباشد. با اين نحوه ، شما مبتدي و تازه كار ترين مسائل وردپرس را مي آموزيد و پلكاني تا توسعه يافته ترين مباحث يادگيري وردپرس پيش مي‌رويد. از به عبارتي در آغاز ، با استعمال از وردپرس مي توانيد سايتي براي خويش پباده سازي نمائيد.با توسعه يافته خيس شدن يادگرفتن فعاليت با وردپرس ، مي توانيد سايت هاي ماهر خيس را پباده سازي نمائيد. فراگيري ماهر وردپرس در اكثري از تارنما هاي انگليسي گويش وجود داراست. چنانچه لهجه انگليسي توانا اي داريد ، اين وبسايت ها شايسته ترين منابع فراگيري ساخت وب سايت با وردپرس مي‌باشند.

يادگرفتن وردپرس تصويري و طراحي سايت فروشگاهي

يادگرفتن وردپرس تصويري ، يكي شايسته ترين يادگرفتن ها به اكانت ميايند. در‌پي مباحث پيش ، وب سايت هاي فرنگي گويش ، از روش فراگيري وردپرس تصويري ، مي توانند به شما در طراح ماهر شدن ياري نمايند. از طرفي ديگر ، يادگرفتن وردپرس فارسي pdf نيز مي تواند شمارا در يادگرفتن ماهر وردپرس ملازمت و همراهي نمايند. به خاطر داشته باشيد يادگرفتن فعاليت با وردپرس براي طراح تارنما شدن كفايت نميكند ، چون فعاليت با وردپرس بي آلايش ميباشد ؛ گفت و گو ساخت سايت ماهر با وردپرس ، بزرگ خيس و عميق خيس ميباشد.

فراگيري فعاليت با وردپرس
فراگيري عمل با وردپرس پيچيده نبوده و شما با مشاهده يكسري ويدئو آموزشي و يا اين كه طي كردن يك سري ساعت سوله فراگيري وردپرس مي توانيد به راحتي با وردپرس فعاليت فرمائيد. اما يادگرفتن طراحي وب سايت با وردپرس مقوله اي غير وابسته بوده و پيچيدي هاي خاص خويش را دارااست.

يادگرفتن پروژه محور وردپرس
يادگرفتن پروژه محور وردپرس ، سرعت يادگيري عميق و مفهومي شما در ساخت سايت را دوچندان ميكند. خير فقط فراگيري ساخت وب سايت با وردپرس ، بلكه هر نوع فراگيري ديگر به طور پروژه محور ، يادگيري شما‌را عميق خيس كرده كرده و منجر مي گردد بعد از سپري شد برهه زماني نيز به راحتي بتوانيد مباحث حافظه گرفته گرديده را به خاطر بياوريد. بيان اين نكته ضرورري ميباشد كه در روش مالامال پيچ و تاب يادگرفتن ساخت وب سايت با وردپرس ، بايستي از هر ابزار و طرز ي آموزشي اي به كارگيري فرماييد تا به مقصود خويش برسيد.

فراگيري ماهر وردپرس
در فراگيري ماهر وردپرس ، با مفاهيم ويژه ي طراحي وب آشنا مي‌شويد. حتي ممكن ميباشد كمي نرم افزار نويسي و كد نويسي به گويش php را خاطر بگيريد. در واقع يادگيري كمي كد نويسي html ، css و php ، الزامي است. در يادگرفتن ساخت وب سايت با وردپرس ، يادگرفتن پروژه محور وردپرس را فراموش نكنيد ؛ در يادگيري هر لهجه اپ نويسي يا اين كه ساخت سايت و … پروژه محور بودن يك كدام از شروط يادگيري عميق مي باشد. بعد از ديدن زمان يادگرفتن ماهر وردپرس ، مي توانيد به نيكي تارنما هاي ماهر پباده سازي نماييد.

ساخت وب سايت فروشگاهي بدون‌پول
طراحي وب سايت فروشگاهي مجاني ، از يك‌سري روش شكل مي‌گيرد كه در مجموع سرويس شما توضيح داده ميگردد. او‌لين راه و روش طراحي وب سايت فروشگاهي مجاني ، به كارگيري از وبسايت ساز ها مي باشد. تارنما ساز ها ، وبسايت هايي ميباشند كه با چندين كليك به شما وب سايت فروشگاهيتان را تحويل مي دهند. اما اين تارنما فروشگاهي ، منحصربه‌فرد نبوده و ممكن ميباشد تارنما ارائه دهنده سرويس ها وب سايت ساز ، تبليغ خويش را در وب سايت فروشگاهي شما به اكران در بياورد و يا اين كه هزينه ساليانه از شما بگيرد. طريق بعدي ، طراحي وب فروشگاهي مجاني از روش وردپرس ميباشد. همان طور كه در نوشته‌ي‌علمي بيان شد ، طراحي وب فروشگاهي از روش وردپرس مجاني بوده و شما مي‌توانيد براي پباده سازي مغازه خويش، از قالب هاي مجاني فروشگاهي وردپرس استعمال فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۱:۵۶ توسط:فرزانه موضوع: