مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

فروشگاه اينترنتي


فروش في مابين الملي دكان هاي اينترنتي

يكي‌از مزاياي مارك هاي نوباوه در طراحي سايت فروشگاهي اين ميباشد كه به واسطه اين طريق مي‌توانند محصول ها خويش را در سراسر عالم به فروش برسانند از جمله درصورتي كه شما در كشور ايران مشغول گذران زندگي هستيد مي‌توانيد مشترياني در انگليس، استراليا، آمريكاي جنوبي، چين و يا اين كه سرزمين هاي هم محلي خويش داشته باشيد. شما براي اين عمل مي‌توانيد از سيستم هاي حمل و نقل في مابين المللي و ... به كار گيري نمائيد تا براي شما بها به صرفه اي داشته باشد تا بتوانيد يوزرها خويش را به خير و خوبي تارگت نماييد.

فروش اينترنتي به خير و خوبي مي‌تواند سرعت رويش و ورود به بازار شمارا ارتقاء دهد و در بازار هاي محلي بيشتر از رقباي خويش به بهره برسيد.

اكران معمولي پرفروش ترين ها در وب سايت مغازه اينترنتي


اكران مالامال فروش ها در تارنما مغازه اينترنتي

يك كدام از مزيت هاي عالي اي كه در تجارت الكترونيك داريد اين ميباشد كه بتوانيد محصول ها مالامال فروش خويش را به راحتي به مشتريان خويش اكران دهيد، اين عمل محدود به يك فيلد خاص نمي‌شود، از جمله در‌صورتي‌كه شما در وبسايت خويش خشت و سيمان به فروش مي‌رسانيد مي‌توانيد بسته به كيفيت و نوع متاع مشتريان خويش را گزينش فرماييد و مشترياني كه براي خريد آسوده به وب مراجعه مي نمايند را مشتري خويش فرمائيد.

يك كدام از دلايلي كه مي‌خواهيد به مشتريانتان بگوييد كه چه چيزي را خريداري نمايند اين ميباشد كه مشتريان بيشتري پيش از اين آنرا خريداري كرده اند و كيفيت، ظواهر و ... آن از حيث مشتريان تاييد شده‌است. براي اينكه بتوانيد توليدات تازه خويش را با مشتريانتان به اشتراك بگذاريد مي بايست از شبكه هاي مردمي و رسانه هاي خودتان، تبليغات هاي هدفمندي كه مشتريان خويش را تارگت نموده ايد و ... به كارگيري نماييد.

اعتنا داشته باشيد تصاوير كيفيت بالا و توضيحاتي كه براي مخاطبان قرار مي دهيد بي غايت در جذب مشتري و فرآيند رويش مارك شما تاثير گذار ميباشد، پس اصلا اين گزينه را دست‌كم نگيريد.

فردي سازي تجربه خريد در طراحي وب سايت مغازه اينترنتي


فردي سازي تجربه خريد در دكان اينترنتي

فردي سازي مي‌تواند تاثير بسيار بالايي بر روي مشتريان شما داشته باشد و مي‌تواند اكثري از اشخاص را ترغيب به خريد از اينترنت نمايد. پباده سازي صفحه هاي فرود متعدد ميتواند به شما ياري دهد تا مشتريان خاص خويش را آيتم غرض قرار دهيد و اين مانند كارهايي ميباشد كه شما در دكان هاي خودتان انجام مي دهيد تا در او‌لين مشاهده كرد مشتري را به خويش جلب كرده و مال را خريداري نمايد.

شما مي بايست به مشقت عمل فرمائيد تا بتوانيد استفاده كننده متبوع خويش را شناسايي كرده و مطابق با ميل آن ها، آن كاغذ را پباده سازي فرماييد و بعداز اتمام صفحه آرايي فرود كمپين هاي تبليغاتي خويش را لانچ كرده و با آسودگي مجموع نتيجه ها همت هاي خويش را نظاره نمائيد.

كارايي فرماييد ليست ايميلي مبني بر خريد ها، جاي هاي جغرافيايي و يا اين كه معيار خريد هاي مشتريان تهيه و تنظيم فرماييد. شما همينطور مي بايست ليست ايميلي از كساني كه تنها از وب سايت شما بازديد كرده اند داشته باشيد تا تبليغات هاي خويش را مبتني بر مواقعي كه در جستجوي انها بوده اند و يا اين كه ليستي كه در سبد خريد خويش اضافه كرده البته خريد را انجام نداده اند ارسال نماييد.

دكان هاي اينترنتي بر شالوده هر ورود هستند و مانند اين ميباشد كه يك مشتري وارد دكان شما شده‌است؛ شما بايستي به محض ورود مشتري نو پيغام خوش آمد گويي را به مشتري نشان دهيد، مانند " درود جناب آقا/ خانم ... از ديدار دوباره شما خرسنديم"

بسته بندي شما به وضوح بر روي فروش شما تاثير گذار ميباشد و اين كه مشتري حس نيكي به بسته بندي محصول ها شما داشته باشد احتمال خريد بالايي خواهيد داشت.

شما همينطور ميتوانيد ترازو فروش توليدات خويش را بر پايه ي خلق مشتري و آن چيزي كه گمان ميكنيد اثر گذار ميباشد طرح ريزي فرماييد تا بتوانيد فروش فوق العاده اي داشته باشيد.





برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۳:۰۵ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :