مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

تفاوت Responsive design و ورژن تلفن همراه

تفاوت Responsive design و ورژن تلفن همراه
گشت و گذار در وب به وسيله موبايل هاي ياور مستلزم دسترسي راحت به داده ها و سرعت بالاي لود صفحه ها ميباشد. در نحوه Responsive design يوزرها نيازي به Zoom كردن در بخش خاصي نداشته و محتواي متبوع خويش را به راحتي در دسترس خواهند داشت. در ساخت طراحي سايت فروشگاهي Responsive ممكن ميباشد شما ناچار به حذف بخش هايي از وب سايت يا اين كه صفحه ها گرديد. بطور نمونه در حالتيكه استفاده كننده تلفن همراه همدم خويش را بصورت عمودي در چنگ گرفته ميباشد بهتر ميباشد سايدبار وبسايت نشان داده نشود و فضاي محدودي كه در مشت داريد را به محتواي اصلي اختصاص دهيد. همينطور براي خوانايي طولاني تر مطالب سايز متن پاره اي بزرگتر مي گردد.
ساخت وب سايت responsive
با به كارگيري از Responsive design و بكارگيري درست اوامر CSS، شما سواي پباده سازي و ايجاد يك اپليكيشن جانبي براي وب سايت خويش، تجربه اي شبيه يك اپليكيشن تلفن همراه را به يوزرها خواهيد بخشيد. به شكلي كه يوزرها نيازي به اسكرول افقي و زوم كردن در بخش خاصي از برگه را حس نكنند.
توليد يك اپليكيشن جدا مستلزم بروزرساني هميشگي و ساخت مطابقت و همخواني با سيستم برهان موبايل هاي متفاوت و ورژن هاي تازه آندرويد خواهد بود. در شرايطي كه در صورتيكه طراحي وب را مطابق با اصول ساخت وب سايت ريسپانسيو انجام دهيد روش اكران آن در سيستم هاي متفاوت فقط متعلق به سايز ورقه اكران استفاده كننده بوده و بصورت غيروابسته از مدل سيستم استدلال موبايل يا اين كه تبلت كار خواهد كرد.
تاثير Responsive design بر seo
استعمال از اين طرز تشخيص محتواي وبسايت براي موتورهاي كاوش را بسيار شل كرده و ديگر نيازي به بازتوليد صفحه ها تارنما وجود ندارد، در حاليكه پباده سازي يك ورژن گوشي براي وبسايت شما به معناي اسكن كردن مطالب صفحه ها در آدرسي ديگر و توليد محتواي تكراري هست.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۳:۰۹ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :