مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

انواع كتابخانه هاي زبان پايتون

اشكال كتابخانه‌هاي گويش پايتون براي به كارگيري در هوش تصنعي و مصنوعي

كتابخانه‌هاي لهجه پايتون براي  طراحي سايت فروشگاهي به كار گيري در هوش تصنعي و مصنوعي

۱. Scikit-learn

اين كتابخانه الگوريتم‌هاي مهم و شالوده در هوش تصنعي را به خير و خوبي پردازش مي‌نمايد. همينطور اين كتابخانه يكي شايسته ترين كتابخانه‌هاي يادگيري ماشين (Machine learning) در لهجه پايتون مي باشد.

 

۲. Keras

اين كتابخانه محاسبات و ايجاد مثال را در هوش تصنعي و مصنوعي به خير انجام مي دهد. ادله آن هم اين ميباشد كه علاوه بر پردازش‌گر دستگاه (CPU) از گرافيك (GPU) براي تقسيم توشه محاسبات به كارگيري مي‌كند. اين كتابخانه يكي شايسته ترين كتابخانه‌هاي يادگيري عميق (Deep Learning) در گويش پايتون مي باشد و از پايتون ۲.۷ تا ۳.۶ پشتيباني مي‌نمايد.

 

۳. Pandas

از پانداس براي آناليز داده در ناحيهي هوش تصنعي و مصنوعي به كارگيري مي گردد. اين كتابخانه از لهجه پايتون علاوه بر سعي معمولي‌اي كه داراست از بازدهي بالايي نيز برخوردار‌است.

 

۴. Matplotlib

يك كتابخانه‌ي موءثر از گويش پايتون براي ساخت و ساز نمودارها است. با ياري اين كتابخانه ميتوانيد علاوه بر نمودار، گونه هاي دو بعدي و هيستوگرام و … پباده سازي كنيد. اينكار در هوش تصنعي به شما امداد مي‌نمايد تا يك خروجي ملموس و كاربردي از داده‌هاي خويش به دست آوريد.

 

۵. NLTK

اين كتابخانه از لهجه پايتون مخفف Natural Language Toolkit است و شايسته ترين آيتم جهت پردازش گويش مي باشد. در شرايطي كه در هوش تصنعي و مصنوعي نرم‌افزار‌اي ساخته‌ايد كه نياز به تجزيه‌ و چك سخن‌هاي آدم‌ها داراست، ميتوانيد از اين كتابخانه تحت عنوان يك ابزار عالي به كار گيري كنيد. ولي اين كتابخانه صرفا براي گويش انگليسي كاربرد داراست و در پروژه‌هاي فارسي گويش نمي‌اقتدار از آن بهره مند شد.

 

۶. Scikit-image

يك كدام از كتابخانه‌هاي لهجه پايتون ميباشد كه در مبحث پردازش تصوير در هوش تصنعي كاربرد داراست. اين كتابخانه الگوريتم‌هاي مختلفي دارااست كه مشتمل بر تغييرات هندسي، تشخيص خصوصيت‌هاي تصوير، چك رنگ‌ها و غيره هست.

 

۷. StatsModels

 

اين كتابخانه‌ از گويش پايتون در علم ها داده، تجزيه و ارزيابي داده ها و گزارش‌گيري‌ها آيتم به كارگيري هست. همينطور با كتابخانه‌هايي مثل پانداس و Matplotlib، مخلوط گرديده و تعامل برقرار مي‌كند.

 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۳۱ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :