مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

طراحي وب سايت

براي طراحي سايت فروشگاهي  از كجا استارت كنيم
در صورتيكه شما قصد داريد كه وبستر گرديد و عمل ساخت سايت را به بعنوان شغل خويش گزينش نمائيد. هم مي توانيد به طور خويش آموز و با با به كار گيري از منابعي كه تو وب وجود دارااست ساخت وب سايت رو استارت نماييد.
هم مي‌توانيد يكي‌از عصر هاي فراگيري ساخت سايت را كه خيلي هم در وب وجود داراست را تنظيم نمائيد و فراگيري مشاهده كنيد.
هم مي توانيد در زمان هاي حضوري كه براي طراحي وب سايت اجرا مي شود كمپاني نمائيد.

فرايند ساخت سايت چه ميباشد
براي اينكه بتوانيد وب سايت پباده سازي نماييد بايستي چند پيش مورد داشته باشيد و يه آشنايت كلي با وب و همينطور با اصطلاحات طراحي وب سايت نيز آشناييت داشته باشيد تا به راحتي وارد عرصه طراحي وب گرديد.

براي استارت بهتر ميباشد با گونه هاي لهجه هاي نرم‌افزار نويسي زير اينترنت آشنا باشيد در‌حد آشنايي لهجه و سعي آن لهجه در ساخت سايت كفايت ميكند. شناخت با لهجه هاي اپ نويسي HTML، CSS، JavaScript

پس از شناخت با اين لهجه ها مي توانيد با امداد يك سيستم رئيس محتوا كه در نصيب آن‌گاه توضيح خوا هيم اعطا كرد براي خويش يك وب سايت پباده سازي نمائيد.
در گام نخستين بايستي براي وبسايت خويش يك دامنه گزينش و خريداري فرمائيد اسم دامنه دقيقا به عبارتي نشاني وب سايت شما به حساب آورده مي شود كه يوزرها با وارد كردن آن در نشاني توشه مرورگر به سايت شما برگشت ميكنند.

در گام دوم شما مي بايست يك هاست ميزباني براي وب سايت خويش تنظيم فرمائيد. هاستينگ ها كامپيوترهايي مي‌باشند كه داده ها تارنما شما بروي آن‌ها ذخيره ميگردد و مدام و بصورت 24 ساعته فعال و پر‌نور ميباشند. در واقع شما با خريداري يك هاست از شركتهاي هاستينگ يك دور و بر را براي ذخيره داده ها خواهيد داشت و داده ها وب سايت شما بروي آن ذخيره ميگردد.

در گام سوم شما به ياري يك سيستم مدير محتوا مانند وردپرس وبسايت خويش را راه‌اندازي مي‌كنيد.
ولي اين را هم مي بايست بگوييم كه در صدر عمل شما نياز به تهيه و تنظيم دامنه و هاست نداريد و براي يادگرفتن ساخت وب سايت مي‌توانيد از سرورهاي مجازي مانند ومپ سرور و زمپ سرور به كارگيري فرماييد.


ومپ سرور و يا اين كه زمپ يك دور و اطراف مجازي را بروي كامپيوتر شما مانند هاستينگ حقيقي و واقعي ساخت ميكند تا بتوانيد پروژه هاي آموزشي و تستي طراحي وب خويش را روي آن اجرا فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۴۴:۰۰ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :