مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

عبارات مهم در طراحي وب

 پباده سازي عكس العمل‌گرا
ساخت وب سايت ريسپانسيو
طراحي سايت فروشگاهي و توسعه و گسترش‌ي سريعِ دستگاه‌هاي موبايل، تبلت‌ها، تلويزيون‌ها و دسكتاپ‌ها، موجب دانايي طراحان از اين مسئله شده‌است كه پباده سازي كنش‌گرا مي بايست يك كدام از روندهاي مهم در طراحي سايت در سال 2019 باشد.
از‌آنجا كه گوگل در سال 2010 پر رنگ‌سازي وبسايت‌هاي كنش‌گرا به گوشي را ابتدا كرد، تلفن همراه به اولي گزينش در ساخت سايت كنش‌گرا تبديل شده‌است. در حال حاضر تعداد يوزرها گوشي به مراتب بسيار بيشتر از يوزرها دسكتاپ ميباشد. گوگل همينطور در الگوريتم تازه خويش ، ايندكس صفخات موبايلي را در حق تقدم قرار داده ميباشد. غرض از اين فعاليت ترغيبِ كمپاني‌ها به به‌روزرساني ساخت وب سايت‌هاي كنش‌گرا و ارتقاء تجاربِ آنلاينِ يوزرها تلفن همراه ميباشد.
8- به كارگيري از گراديانِ جالب و پر‌نور در ساخت سايت
به كار گيري از گراديان در ساخت وب سايت
در تعدادي سال پيشين طراحان به صورت افزاينده‌اي در پباده سازي‌هايشان از گراديان رنگي استعمال مي‌نمايند. در سال 2018، گراديان شناور بسيار دوست داستني بود. حتي در‌صورتي‌كه صرفا يك رنگ به عمل رود مي‌قدرت با امدادِ گراديان‌ها و تصاوير مختلف ساختارهاي لايه‌اي بي نياز تشكيل داد كه به نظر زيبايي‌شناسي به تجارب خوشايندي سبب ساز ميشود. به كارگيري از گراديان‌هاي پر‌نور و تصاوير پررنگ يكي‌از تركيبات رنگي و مهم در سال 2019 خواهد بود.
طراحي وب سايت منحصر
9- به كار گيري از تايپوگرافي بولد در طراحي سايت
تايپوگرافي در ساخت سايت
طرح‌بندي برگه اينترنت به اندازه‌ي محتواي اكران داشته گرديده در رابط كاربري اساسي ميباشد. آمار نشان مي دهد كه بيشتراز 95% از داده ها در شيت‌ي اينترنت، متن ميباشد. به نظر تاثيرگذاري بر يوزرها، حروف‌پيني در مقايسه با تصاوير و تطبيق رنگ‌هاي اينترنت در رتبه‌ي دوم قراردارد.
تايپوگرافي بولد و هيجان‌انگيز كاربر را ذيل تاثير قرار ميدهد. فونت‌هايي كه با تمركز گزينش مي گردند ميتوانند احساسات گزينه نيازتان را منتقل نمايند و نوعي سلسله مراتبِ بصري قدرتمندي را توليد مي‌نمايند. در واقعيت، اشخاص مشهورتر آغاز به به كارگيري از فونت‌هاي منحصربه‌فردشان مي‌نمايند تا آشنايي برندشان را ارتقا دهند.
10- ابزارهاي پباده سازي اساسي
صرف‌لحاظ از نوعِ ساخت وب سايت، پباده سازي برخورد‌گرا، تصويرسازي، گراديان يا اين كه تايپوگرافي، ابزارهاي پباده سازي اساس‌ي كليه چيز به شمار ميروند. ابزارهاي پباده سازي كارآمد هيچ زمان از مُد نمي‌افتند. اين ابزارهاي پباده سازي در سال 2019 همچنان دوستداشتني خواهند بود.
Sketch. ابزار پباده سازي رابط كاربري UI
Mockplus. ابزار مثال‌سازي نخستين‌ي سريع
WebGradients. ابزار گراديان
FontMap. ابزار فونت
Mockplus iDoc. ابزار هندز آفِ پباده سازي نوِ مارك
AE. اپ پردازشِ بصري پويا و توانمند
خلاصه
گرايش‌هاي مُد روز در طراحي وب مدام زمينه داغي براي طراحان در سراسر عالم به شمار مي روند. درپي پيش‌بيني بيشتراز 10 مراحلِ ساخت سايت در سال 2019، طراحان براي توليد پباده سازي‌هاي فراموش‌نشدني، منحصربه‌فردتر و بولدتر مي توانند از مجموع قدرتشان به كار گيري نمايند. طراحي سايتِ خلاقانه شانسي واقعه نمي‌افتد. مي‌اقتدار چهت نيل به چنين پباده سازي دست به تجزيه و محاسبه زد، ابزارها و مسائل كليدي را فهم و اجرا كرد. همواره به روندهاي تازه در طراحي سايت اعتنا داشته باشيد و مطمئن گرديد كه ميتوانيد يكي‌از اينترنت‌ وبسايت‌هاي عالي را بسازيد.
Webone مجموعه جامعي از طراحان اينترنت باسابقه دارااست كه مجموع زمانه كاري خويش را صرف طراحي وب فروشگاهي و ساخت سايت شركتي كرده اند. كارايي فوق العاده و پر رنگ آن ها با مشتريان، سبب گرديده هر كسب و كاري كه براي ساخت سايت تازه به ما مراجعه كرده به نتيجه ها درخشاني رسد. درحال حاضر، ما قصد داريم به شما هم چهت نيل به چنين نتايجي امداد كنيم.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۲:۰۱ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :