مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

نصب قالب در وردپرس

آن گاه در  طراحي سايت فروشگاهي شيت بعدي روي دكمه بارگزاري پوسته كليك نمائيد تا نصيب آپلود قالب براي شما گشوده خواهد شد.

روي دكمه Choose File كليك فرمائيد و قالب متبوع خودتون كه اونو خريداري و يا اين كه دانلود كرديد و در قالب يك فولدر با فرمت Zip. هستش رو از رايانه خودتون گزينش فرمائيد. درحال حاضر بعداز گزينش پوشه روي دكمه هم‌در حال حاضر نصب كن كليك كرده و بسته به وسعت قالب معطل بمونيد تا قالب شما آپلود خواهد شد.

نصب قالب در وردپرس

بعداز آپلود قالب به ورقه بعدي هدايت خواهيد شد كه در اون ميتونيد روي دكمه‌هاي پيش‌تئاتر و يا اين كه فعال كردن كليك نماييد تا ورژن نمايشي قالب را ببينيد.

 

نصب قالب در وردپرس

در شكل نبود مشكلي در قالب با كليك روي دكمه فعال كردن پوسته متبوع رو براي اكران در وب سايت تعيين فرمائيد.

يادگرفتن فردي سازي قالب وردپرس

با به كارگيري از مورد سفارشي سازي قالب توانا خواهيد بود تا نصيب‌هاي متعدد قالب را دستكاري و فردي سازي فرمائيد. آيتم سفارشي سازي در وردپرس درواقع يه نصيب كلي هستش كه قابليت دسترسي به تغييرات در ابزارك‌هاي مصرف شده در قالب، تغيير و تحول پيكربندي مرتبط با تيتر و توضيحات وبسايت، تغيير‌و تحول دورنما، تغييرات فهرست و منو در وردپرس، تعيين شيت و يا اين كه نوشته براي برگه مهم، تعريف و تمجيد استايل دلخواه و… را در قالب خودتون اعمال نمائيد. بدين ترتيب براي اين خواسته نخست به مسير اكران> سفارشي‌سازي مراجعه‌كنيد و آنگاه شبيه تصوير پايين با مراجعه به هر كدام از قسمت‌هاي روايت شده مبادرت به بازنويسي و فردي سازي اون نمائيد.

 

سفارشي سازي قالب

 

قابليت و امكان ديگه‌اي كه نصيب سفارشي سازي پوسته در مشت شما قرار ميده اينه كه با كليك روي آيكون‌هاي تلفن همراه، تب‌لت و دسكتاپ ميتونيد تا تارنما رو براي اندازه نمايشگرهاي رقم خورده ملاحظه كنيد تا مشاهده كنيد قالب شما در چه حدي استاندارد گرديده هستش و آيا براي گونه هاي نمايشگرها به طور ريسپانسيو پباده سازي شده‌است يا اين كه نه!

 

چه‌گونه قالب وردپرس را دستكاري كنيم؟

با استعمال از ويرايشگر قالب وردپرس هم كاركشته خواهيد بود تا به پوشه‌هاي مرتبط با قالب دسترسي داشته و اونها را بازنويسي فرماييد. اين قسمت از اهميت بالايي برخوردار هستش و در صورتي‌كه هر سيرتكامل تغييري در قالب اعمال مي كنيد مطلقا يك ورژن نسخه برداري از همگي فولدر‌هاي قالب تحت عنوان ورژن حامي داشته باشيد تا در شكل بروز خلل بتونيد سريعا اون را برطرف فرماييد. براي تغيير‌و تحول و بازنويسي قالب وردپرس از اين قسمت به مسير اكران> ويرايشگر پوسته در پيشخوان وردپرس وارد گرديد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۳۴:۱۰ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :