مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

طراحي سايت در 24 ساعت




بله طراحي سايت فروشگاهي  در 24 ساعت نيز با به كار گيري از قالب هاي فراهم نيز ممكن ميباشد كه عملا اين شيوه ساخت سايت لود، نصب و راه‌اندازي وبسايت فراهم است و براي اشخاص و كمپاني هايي مطلوب است كه دارايي و برهه زماني مقداري براي طراحي وب دارا هستند. درين نحوه صاحبكار قادر است با كاوش در وب قالب متبوع خويش را بيابد و از كمپاني داركوب بخواهد عمليات راه‌اندازي قالب فراهم را انجام دهد. با وجود آنكه قالب هاي فراهم مو جود در وب مجاني ميباشند و كليه ميتوانند از آن ها براي طراحي سايت خويش استعمال كنند ولي به كار گيري از اين قالب ها مسلما بايد ذيل لحاظ متخصص ساخت سايت انجام شود چون قالب متبوع بر روي سرور به صدق نصب و فعال‌سازي خواهد شد و امن سازي هاي مورد نياز بر روي وبسايت انجام خواهد شد تا سايت در آينده مبتلا ايرادات امنيتي نگردد.
قالب هاي بدون پول مو جود در وب معمولا مبتني بر سيستم هاي رئيس محتواي جوملا، وردپرس و دروپال ميباشند و با دقت سيستم مدير محتواي انتخابي خويش ميتوانيد يك كدام از آن ها را استعمال كنيد. براي يافتن قالب هاي فارسي در دور و اطراف وب مي‌توانيد در گوگل كاوش نمائيد قالب مجاني، قالب بدون‌پول جوملا، قالب مجاني وردپرس، قالب بدون‌پول دروپال و براي يافتن قالب هاي چپ به راست مي‌توانيد در گوگل كاوش فرمائيد Free template, Joomla free template, Wordpress free themes, Drupal free themes و بعد از آن قالب گزينه خويش را به كمپاني داركوب اعلام فرمائيد تا عمليات نصب و راه‌اندازي تارنما شمارا در 24 ساعت براي شما انجام دهد.
بقيه مقالاتي كه ممكن ميباشد عشق و علاقه مند باشيدساخت وب سايت فوريساخت سايت سريعساخت سايت در 7 روزمعايب و مزاياي قالب فراهم وبسايتساخت وب سايت با قيمت مناسبطراحي سايت ماهرتعرفه طراحي وبطراحي وب به طور بدون‌پولطراحي وب تهرانهمينطور در حالتي‌كه كه قالب چپ به راست رايگاني را يافتيد كه قصد داريد از آن استعمال نمائيد ميتوانيد عمليات فارسي سازي و راست به چپ نمودن قالب را به داركوب واگذاري نمائيد تا قالب متبوع را براي شما محلي سازي كند.
هزينه كل گرديده ساخت سايت با استعمال از قالب هاي بدون‌پول بسيار ذيل ميباشد و فقط مايحتاج ميباشد هزينه تثبيت دامنه، تخصيص هاستينگ، لود و نصب قالب و تنظيمات، ايمن سازي، فراگيري و پشتيباني يكساله را پرداخت نمائيد كه‌اين هزينه نزديك به يك چهارم ساخت سايت مي‌باشد و همچنين سايت شما پياله بازه دوران 24 وبسايت مهيا به كارگيري هست.
بعداز آنكه تارنما بر روي سرور فعال‌سازي شويد شما مي‌توانيد جهت فراگيري پانل كاربري در محل كار داركوب حاضر گرديد تا داركوب طرز درج مطالب و داده ها وبسايت را به شما فراگيري دهد و بعد از اين نشست آموزشي شما يكسال پشتيباني خواهيد داشت و مي‌توانيد ايرادات خويش را از روش داركوب برطرف كنيد.
در‌صورتي‌كه كه خويش قالب فراهم را نصب و فعال‌سازي كنيد ممكن ميباشد پيكربندي موردنياز را بر روي قالب به صدق انجام ندهيد تا در آينده وبسايت شما در گير لطمه ها و جراحت هاي دور از شوخي شود و همينطور اگر كه تارنما به وسيله متخصص امن سازي ايمن سازي نگردد ممكن ميباشد تارنما شما هك گرديده و يا اين كه در گير ايرادات امنيتي شود كه با اعتنا به مورد ها اعلام گرديده مسلما طراحي وب خويش با استعمال از قالب فراهم سايت را به متخصص ساخت سايت واگذار فرماييد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۷:۴۸ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :