مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

نحوه كار با وردپرس

پيش اكران پوشه ديجيتالي در وردپرس
 
شما ميتوانيد ارزش هاي مختلفي را براي طراحي سايت فروشگاهي  مورد هاي ديگر محصول ها ديجيتالي در دكان اينترنتي با وردپرس، اضافه نمائيد. از جمله، درصورتي كه قصد فروش عكس داريد، ميتوانيد از اندازه هاي متفاوت عكس به كارگيري كنيد. پس از اضافه نمودن ارزش هاي متعدد، مي‌توانيد وارد قسمت ديگري به اسم download files گرديد.(تصوير ذيل)
 
ارزش هاي گوناگون براي پوشه هاي ديجيتالي
 
در‌اين نصيب مي‌توانيد فولدر ديجيتالي خويش را آپلود فرماييد. به عنوان مثال، شما قصد فروش عكس در سايزهاي گوناگون را داريد كه با طريق نقل شده مي‌توانيد همه عكس ها با اندازه هاي گوناگون به يار و همدم بها هاي گوناگون را اضافه فرماييد.
 
پس از پروسه بيان شده، خصوصيت هايي به عكس فرآورده خويش اضافه فرمائيد، از جمله محدوديت هايي براي دانلود فولدر بگذاريد يا اين كه براي عكس ها، تگ يا اين كه دسته بندي مشخص و معلوم فرمائيد و در انتها، دكمه publish را براي تكثير آن عكس تعيين نمائيد. تصوير پايين، عكس منتشر گرديده را نشان ميدهد.
 
مشاهده يك‌سري بها بر روي عكس
 
هم اكنون درصورتي كه بخواهيد، مال خويش را براي فروش در صفحه هاي ديگر بگذاريد، به راحتي مي‌توانيد قطعه كدي كه به شما داده ميشود را اسكن فرماييد و در محل متبوع paste يا اين كه وارد نمائيد. در حالتي‌كه كه تعداد متعددي جنس براي فروش داريد، به شيوه بالا مي‌توانيد كليه آن‌ها را ساخت‌و‌ساز فرماييد و براي فروش بگذاريد.
 
پيگيري فولدر هاي دانلودي و مشاهده فرآيند پرورش آنها
شما يكبار افزونه ووكامرس وردپرس را در وب سايت نصب ميكنيد و آنگاه آغاز به فروش توليد ها ديجيتالي خويش مينماييد، درحال حاضر شما مي‌خواهيد بدانيد كه توليدها اينترنتي، چطور به فروش ميرسد، يا اين كه مي‌خواهيد بدانيد كه دوست داستني ترين و پرفروش ترين توليدها كدام يك بوده ميباشد، نرخ كليك، فروش كلي، درآمد مجموع و غيره .
 
با وصال به چنين گزارشي، مطلقا مي‌توانيد مشتريان و رفتارهاي فروش را بيشتر فهم و شعور فرماييد. با به كارگيري از اين اطلاعات، شما ميتوانيد از تصميمات بيزينس ها و ساختار تمام كمپين هاي بازاريابي اطلاع پيدا فرمائيد. آيا ميخواهيد توليدات ديجيتالي كه براي فروش گذارده ايد يا اين كه به فروش رسيده ميباشد را پيگيري فرمائيد؟ با به كارگيري از افزونه Monsterinsights كليه اين امور قابليت و امكان پذير ميباشد.
 
اين يك پلاگين بسيار عالي براي track كردن است و ارتباط نيكي هم با گوگل آناليتيكس هم دارااست. اين پلاگين، آيتم اي براي دستيابي به گزارشات، دانلودها، فرم ها و غيره به شما ارائه مي‌دهد. در بالا، مي بايست افزونه مانستر اينسايت (Monsterinsights) را در وردپرس نصب نماييد و بعد از آن به حساب گوگل آناليتيكس متصل نمائيد. هم اكنون در نصيب پيكربندي با گزينش tracking، وارد بخشي به اسم ecommerce گرديد.
 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۰:۰۹ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :