مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

آموزش طراحي وب سايت با وردپرس

آموزش ساخت وب سايت با وردپرس با استفاده از دايركت ادمين

فراگيري طراحي وب سايت با وردپرس با استعمال از دايركت ادمين
شما در طراحي سايت فروشگاهي  بالا براي طراحي وب سايت با وردپرس ، نياز داريد تا وردپرس خود را بر روي هاست نصب فرماييد، دايركت ادمين هم بخش مديريتي هاست شما نام دارااست و شما با استعمال از آن، مي توانيد وردپرس خود را نصب و هاست خود را مديريت كنيد. البته كه دو نوع سيستم مديريتي هاست وجود دارااست كه يكي‌از سي پنل نام دارااست و ديگري دايركت ادمين. درين بخش قصد داريم تا نحوه ي رئيس هاست دايركت ادمين را به شما توضيح دهيم و سي پنل را در قسمت بعدي توضيح خواهيم اعطا كرد، براي تهيه و تنظيم ي هاست مناسب، به شيت ي تحت مراجعه نماييد تا به صورت بدون نقص در يك ويدئو آموزشي، شيوه ي خريد هاست و دامنه را براي شما عزيزان توضيح دهيم.

بيشتر بخوانيد: كسب و فعاليت اينترنتي با انتخاب هاست و دامنه ي مناسب

[aparat id=”qZHf4″]

فراگيري طراحي وب سايت با وردپرس با به كار گيري از سي پنل

آموزش طراحي وب سايت با وردپرس با استفاده از سي پنل
اين گزينه اساسي را در حيث داشته با شيد كه سي پنل هيچ فرقي با دايركت ادمين ندارد، هر دو سيستم مدير هاست هستند و تماميه امكانات آن ها يكسان است و هر مورد از اين ويدئوها كه براي شما كاربردي تر است را مي توانيد تماشا و پياده سازي نماييد.

بيشتر بخوانيد: فعال سازي كسب و كار اينترنتي با تكنيك هاي سال ۲۰۱۹

 

سي پنل كمي قديم تر از دايركت ادمين مي باشد، البته رابطه كاربري بهتري نسبت به دايركت ادمين دارد و شما دوست عزيز با استفاده از ويدئو پايين، ميتوانيد وردپرس خود را نصب فرماييد و آن گاه به طراحي وب سايت با وردپرس بپردازيد.

[aparat id=”DCFK0″]

رئيس سايت وردپرس رايگان
براي كسب درآمد از اينترنت مي بايست بتوانيد، بخش هاي گوناگون وبسايت خود را به نه مديريت فرماييد، به دليل اينكه مبحث اين قسمت از يادگرفتن بسيار بزرگ مي باشد و سوال ها بسيار زيادي در ذهن شما شكل مي گيرد، به شما عزيزان پيشنهاد مي كنم كه در حين ي آموزشي ساخت‌و‌ساز تجارت آنلاين شركت كنيد، زيرا در چهار ساعت ويدئوي آموزشي به صورت بدون نقص، نحوه طراحي وب را براي شما عزيزان توضيح داديم.

 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۶:۱۱ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :