مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

چطور طراح وب سايت شويم؟

چطور طراح وب سايت شويم؟

۱-هنرستان و فن ساخت سايت:عشق و علاقه‌مندان ميتوانند در طراحي سايت فروشگاهي
 هنرستان در فن پباده سازي صفحه هاي اينترنت علم آموزي نمايند.

۲-دانش سرا هاي فني ماهر آزاد:اموزشگاه هاي فني ماهر هم مهارت‌هاي موردنياز براي اين رشته را در سرفصل‌هاي تعريف و تمجيد گرديده با همين تيتر يا اين كه به طور جدا فراگيري مي دهد.

۳-علم آموزي در شاخه هاي كامپيوتر و به دست آوردن كارداني تا دكترا:عشق‌مندان به ادامه علم آموزي دراين باره مي تواند در مقاطع دانشگاهي گوناگون( از كارداني تا دكترا )در يكي شاخه هاي كامپيوتر( فناوري داده ها، اپليكيشن، hardware و … )علم آموزي نمايند. در واقع، در كشور ايران حرفه‌اي دانشگاهي با عوان پباده سازي صفحه ها اينترنت نيست و بخش اعظمي از افرادي كه دراين مورد عمل مي‌نمايند، ممكن ميباشد تحصيلات دانشگاهي داراي ربط نداشته باشند و با يادگيري مهارت‌هاي مايحتاج بدين شغل وارداتي باشند. اما براي پيشرفت سريع‌خيس درين شغل بهتر ميباشد در يكي گرايش‌هاي مهندسي كامپيوتر علم آموزي كرده باشيد. 

چطور طراح تارنما ماهر شويم؟

پيشرفت درين فن لزوماً به علم آموزي در‌اين حرفه محدود نمي شود و يادگيري مهارت‌هاي به‌روز اين فن در قسمت‌هاي متعدد آن مانند اپليكيشن نويسي ( انوع لهجه‌هاي اپليكيشن نويسي اينترنت )و گرافيك ( قابل انعطاف افزارهاي كاربردي همانند photoshop,flash ( داده ها در مسئله IT و شناخت با استانداردها در پيشرفت اشخاص اثرگذارتر ميباشد. كمپاني در امتحان‌هاي استاندارد جهاني و اخذ مدرك طومار‌هاي داراي ربط نيز در ارتقاي شغلي طراحان اينترنت تأثير دارااست.

امكانات ما يحتاج براي شغل طراح وب سايت:

طراح اينترنت با در دسترس داشتن وسيله فعاليت خويش ( رايانه)در هر فضايي ميتواند سرگرم به فعاليت خواهد شد. اما حالت كاري و تعاملات شغلي وي بسته به اينكه در جايي استخدام گرديده باشد يا اين كه كارش را به‌شكل غير وابسته انجام دهد، مختلف ميباشد. طراحان اينترنت مي توانند در كمپاني‌هاي طراحي وب سايت استخدام شوند يا اين كه طراحي وب سايت را به‌شكل سري و جداگانه انجام دهند. اين عمل به سرمايه و تجهيزات مالي چنداني نياز ندارد و صرفا چيزي كه در آن اهميت داراست، به دست آوردن پيشنهاد عمل ميباشد.

از‌آنجا كه در دنياي امروز انجام‌ دادن كل عمل‌ها از تجاري تا فرهنگي به طوري با وب داراي ربط ميباشد، طراحان اينترنت بايستي قابليت و امكان برقراري رابطه با اشخاص در همگي شاخه‌هاي كاري را داشته باشند.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۵:۵۹ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :