مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

طراحي سايت


گشوده ساخت وب سايت براي همگام شدن با فناوري روز
گشوده ساخت وب سايت براي همگام شدن با فناوري روز
اين به عبارتي جايي ميباشد كه اكثري از كمپاني‌ها وقت و انرژي خويش را هدر ميدهند! قبول دارم به كار طراحي سايت فروشگاهي گيري از جديدترين تكنولوژي‌هاي روز عالم هيجان‌انگيز ميباشد ولي خيلي وقت‌ها ضروري وجود ندارد.

در صورتي فناوري گذشته منسوخ گرديده باشد يا اين كه از طرف گوگل الزامي به آپ تو ديت وجود داشته باشد، قطعا بايستي گشوده پباده سازي صورت بپذيرد. در غير اين شكل، ريديزاين به نيازهاي تارنما و كسب‌وكار شما بستگي داراست. درصورتي كه فناوري ديرين نتواند نيازهاي جديدتان را رفع نمايد ما يحتاج ميباشد براي گشوده طراحي وب مبادرت فرمائيد.

بعضا وقت‌ها مي بينيم كه براي وبسايت قدمت يكي از دو ساله در حيث گرفته مي شود. اينجانب موافق نيستم. به نظرم نمي‌قدرت بازه زماني بخشيد و ريديزاين وب سايت به مسائلي كه گفتم بستگي دارااست. كلاً حرفم اين ميباشد كه در‌صورتي‌كه وب سايت فعلي نيازهايتان را برطرف مي‌نمايد و گوگل هم با آن خلل ندارد، ما يحتاج وجود ندارد دائما آن را تغيير و تحول بدهيد.

مراد از ريديزاين وب سايت چه مي باشد؟
ريديزاين فرايندي مشابه تغيير و تحول دكورا سيون دارااست. در بازطراحي نشاني و دامين تغييري نمي‌نمايد و وبسايت را به كلي منتقل نمي‌كنيم. بلكه ظواهر و راز و صورت آن را تغيير و تحول ميدهيم و برخي از عملكردهايش را بهبود ميبخشيم.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۰:۰۷ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :