مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

معرفي جوملا


دكان بنا‌هاي اپن سورس جان دار در كشور ايران گوناگون مي باشند ولي بعضي از پر اسم و رسم‌ترين آنها:


ووكامرس: اين دكان ساز به صورت يك پلاگين بر روي وردپرس نصب مي شود و استفاده كننده مي تواند با به كارگيري از آن اطلاعاتي راجع به محصول ها خويش وارد نمايد و تغييراتي در دكان اينترنتي خويش به وجود بياورد.


جوملا: عملكرد آن همچون دكان ساز ووكامرس ميباشد؛ با اين تفاوت كه بر روي سيستم مدير محتواي جوملا نصب ميشود و قابليت و امكان در اختيار گرفتن دكان را به استفاده كننده ميدهد.


اپن كارت: اپن كارت سيستمي معمولي و بدون نقص براي فعال سازي مغازه ميباشد، اما به روز نهايي ورژن هاي اپن كارت با پول هايي از 1 الي 5 ميليون تومان بفروش مي‌رسد.


پرستاشاپ: پرستاشاپ سيستمي معمولي و بي نقص براي ساخت و ساز دكان ميباشد و وسيع ترين ايراد آن وجود تعداد پاره اي قالب و پلاگين مجاني ميباشد و بايستي براي هر قابليت ويژه هزينه ي متعددي شكل بگيرد.


مجنتو: سيستم مجنتو نيز همچون پرستاشاپ قالب و پلاگين بدون‌پول مقداري داراست و براي هر قابليت و امكان هزينه متعددي مي بايست خواهيد داشت، همينطور مشقت فعاليت كردن با آن به نسبت سيستم هاي پيشين بيشتر ميباشد البته سيستم فوق العاده جامعي را در مشت شما مي‌گذارد و برخي از دكان هاي عظيم اهل ايران نيز از آن به كارگيري مي نمايند.

طراحي سايت فروشگاهي با سيستم هاي مدير محتواي كد گشوده (open source)، تيتر خدمت‌هاي بدون پول و سواي هزينه شناخته ميگردند، در حالي كه، طي فرايند سپس هزينه‌ها و مخارجي بر دوش مغازه زور مي‌نمايند كه از عمل كردن با آن‌ها منصرف خواهيد شد. اما بعضي نيز به به كار گيري از اين خدمت‌ها راغب مي‌باشند كه بايستي به گزينش آن ها نيز احترام گذاشت.

دكان ساز اشتراكي
در صورتي‌كه يك (يا اين كه يك‌سري) مال فراهم داريد و تا به هم اكنون قابليت فروش آن را نداشته‌ايد، البته با حربه‌هاي متفاوت از مغازه يا اين كه سيستم فروش ديگرافراد براي فروش محصول ها خويش استعمال كرده‌ايد، با اصول اول يك دكان ساز اشتراكي به طور غيرمستقيم آشنا مي‌باشيد. يك مغازه ساز اشتراكي اين اقبال را به شما مي دهد كه در يك هاست (فضاي ميزباني) وابسته به آن ها، يك دكان اينترنتي ساخت فرمائيد و توليد ها خويش را به فروش برسانيد، اما در ازاي مي بايست هزينه‌هاي مرتبط با پشتيباني و بقيه خدماتي كه در دست شما قرار ميدهند بپردازيد.

در واقعيت وقتي كه از يك مغازه ساز اشتراكي به كارگيري ميكنيد، نيازي به نگراني در خصوص علم و داده ها، هاست، قالب و ظواهر وبسايت، امنيت، آپ تو ديت رساني، شغل هاي جانبي، نصب پلاگين و حتي استخدام طراح وب سايت نداريد و با يك سيستم بسيار بي آلايش مواجه مي‌باشيد كه به راحتي ميتوانيد در كوتاه‌ترين مسافت وقتي ممكن يك دكان اينترنتي بسازيد.

براي تصور بهتر مغازه سازهاي اشتراكي، ميتوانيد چنين فكر كنيد كه يك مغازه از قبلي براي شما مهيا گرديده، كه مشتريان و مخاطبان نسبت به وجود آن دور انديشي كافي دارا‌هستند، از حيث پباده سازي تماماً با سرويس ها شما هماهنگي داراست، و در مجموع براي هدف ها شما فراهم سازي شده‌است. شما فقط ما يحتاج ميباشد كه محصول يا اين كه سرويس ها خويش را در‌اين دكان قرار دهيد و آن‌ها‌را به فروش برسانيد. البته در عوض خدماتي كه اخذ مي كنيد، بايستي به طور ماهانه يا اين كه هر ساله هزينه اشتراك خويش را بپردازيد.



برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۰۳:۰۳ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :