مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

تارنما

نشاني تارنما Wix

طراحي سايت فروشگاهي

Tumblr نيازي به معرفي ندارد. شما ميتوانيد وبلاگ خويش را توليد نموده و آن را به اشتراك بگذاريد, كه‌اين مورد ها مشتمل بر تصوير، متن، فيلم و بقيه مدياها ميباشند. Tumblr صرفا ابزار طراحي سايت / وب لاگ به طور بدون پول وجود ندارد بلكه در واقعيت فضاي وبي شما ميباشد كه به شما قابليت به اشتراك گذاري همگي چيز را ميدهد.

رويت تارنما Tumblr

Webs – تارنما ساز بدون پول جهت ساخت وب سايت هاي ماهر
طراحي سايت بدون پول

Webs ابزار طراحي وب به طور بدون‌پول ميباشد كه دارنده ابزارها و تجهيزات اكثري براي توليد وبسايت به طور ماهر هست, كه تماما بدون‌پول بوده. Webs تعداد بخش اعظمي قالب وبسايت دارااست كه به شما قابليت و امكان معرفي بهتر فن و شغل خويش را ميدهد. قسمت مجاني آن به شما 0.5 گيگ دور و بر و 40 گيگابايت پهناي باند ماهيانه مي‌دهد البته براي به كار گيري از تجهيزات ماهر خيس آن بايد نزديك به 3 دلار در ماه به بالا پرداخت فرماييد.

مشاهده در Webs

IMCreator – تارنما ساز معمولي سايت
پباده سازي صفحه هاي اينترنت مجاني

ابزار بسيار بي آلايش دستكاري html به شما قابليت و امكان توليد بي آلايش و سريع وبسايت را مي‌دهد. اين وبسايت ابزار دراگ و دراپ جهت معمولي نمودن عمليات پياده سازي سايت دارااست. و نيازي به پي بردن كد نويسي جهت پياده سازي سايت نداريد. همينطور اين تارنما به شما قابليت و امكان افزايش خدمت هاي خويش را ميدهد.

نشاني وب سايت IMCreator

Weebly
تارنما ساز بدون پول

Weebly تجهيزات فراواني به استفاده كننده براي طراحي وب حاذق ارائه مي كند. نرم‌افزار دارنده قالب هاي بخش اعظمي مي‌باشد كه قابليت اعمال تغييرات بر روي آن را داريد. همينطور اين وب سايت دارنده سرويسي جهت ساخت وب سايت تلفن همراه ميباشد.

نشاني Weebly

MoonFruit
وب سايت سازي بدون‌پول

به مانند بقيه ابزارها, MoonFruit به شما قابليت طراحي سايت سواي نياز به داشتن علم اپ نويسي را ميدهد. بعد از ورود كافي ميباشد قالب متبوع خويش را انتخاي فرماييد. همينطور دارنده خدمت هاي توسعه يافته خيس ميباشد كه نياز به هزينه دارااست.

چك فرمائيد MoonFruit

Yola
طراحي وب بدون‌پول

وب سايت ساز مجاني آنلاين با با ابزار دراگ و دراپ خويش به شما قابليت و امكان تغيير و تحول در قالب سايت را به راحتي ميدهد. همينطور دارنده خدمت آمار وب سايت مي‌باشد.

نشاني Yola

Google Sites – ابزار ساخت‌و‌ساز بسيار معمولي و آنلاين گوگل
ساخت وب سايت بدون‌پول

دارنده قالب هاي فراهم اكثري براي توليد تارنما است و يكي‌از وبسايت سازهاي مطلوب ميباشد. و اما خيالتان از بايت بهينه سازي وبسايت شل خواهد بود.

 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۶:۰۶ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :