مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

طراحي وب سايت

طراحي سايت فروشگاهي
احتمالا از تيتر نوشته‌ي علمي هم متوجه گرديده ايد كه در امر چه موضوعي ميخواهيم كلام كنيم!... آري! صراحت دارد، قرار ميباشد در باب طراحي وب بدون‌پول سخن كنيم و نحوه هايي را به شما معرفي كنيم كه بتوانيد با گاز وب سايت خودتان را بسازيد و از آن لذت ببريد و برخي بتوانيد از آن كسب درآمد نيز داشته باشيد. پس درين نوشته‌علمي تا آخر در كنار ما باشيد، و فراموش نكنيد كه ايده ها شما سبب دلگرمي ماست.
در‌حالتي كه براي ساخت وب سايت بدون پول ميپنداريد كه نياز به يك فرد يا اين كه كمپاني اپ نويسي داريد، خطا ميكنيد. ما اينجاييم تا به شما امداد كنيم بتوانيد يكي‌از شايسته ترين و لذتبخش ترين تجربه هاي خويش را در ساخت وب سايت به دست آوريد. 
در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم،5 تارنما ساز داخلي و فرنگي را به شما معرفي كنيم كه قابليت و امكان طراحي وب سايت را براي شما مهيا مياورند و جزء شايسته ترين ابزارهاي ساخت سايت مجاني به اكانت ميايند، توصيه ميكنم براي استارت ساخت وب سايت مجاني تنها يك كدام از اين وبسايت سازها را تعيين فرمائيد. به اين دليل‌كه با به كار گيري از يك وب سايت ساز ميتوانيد بر چگونگي فعاليت وبسايت سازهاي ديگر نيز پي ببريد و طريق فعاليت را به راحتي فرا بگيريد. 
1- وبسايت ساز Wix، اولي پلتفرم طراحي وب بدون‌پول
تارنما ساز Wix، يك ابزار طراحي سايت آنلاين ميباشد، كه از روش مرورگر اينترنت در دسترس ميباشد. شركت Wix يكي ديرين ترين شركت هاي وبسايت ساز در دنيا ميباشد. جديدا اين شركت براي اينكه يوزرها خويش را راضي نگه داراست، 500 مگابايت فضاي هاست(Host) براي ذخيره سازي پوشه ها، يك ذيل دامنه (Sub domain) ، به همدم تبليغات براي آن ها در حيث گرفته ميباشد. 
يكي مزيت هايي كه در وضعيت بدون پول وب سايت ساز Wix وجود داراست اين ميباشد كه، به شما قابليت دسترسي به همگي بخشها را مي‌دهد و سبب ساز مي‌شود كه شما با به كار گيري از يك حساب بدون پول تجربه به كارگيري از اين سيستم را براي مدام به خيال بسپاريد. همينطور در حالتي‌كه نياز داشتيد كه حقيقتا سايتتان را توسعه و گسترش دهيد و بر روي آن عمل نمائيد مي بايست از پلن هاي مبلغي آن به كار گيري نمائيد. 
ولي دقت داشته باشيد كه سايت هاي wix براي يوزرها اهل ايران امكان راست چين شدن را ندارند و تنها ويژه به كار گيري يوزرها بيرون از جمهوري اسلامي ايران ميباشد. 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۳۰ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :