مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

پيج فروشگاهي

 گفتيم موقتا نگران تأمين فرآورده نباشيد؟ الآن ديگر وقتش رسيده طراحي سايت فروشگاهي ميباشد كه به سراغ تأمين جنس برويد؛ زيرا شرايط فعلي شما صاحب و مالك سايتي با سكو و منزلت بالا مي‌باشيد و بخش اعظمي از تأمين كنندگان حاضرند متاع شمارا آماده نمايند.

در اينستاگرام فروش داريد؟
شايد بگوييد، خب همين شرايط كنوني هم در اينستاگرام فروش خير و خوبي دارم، پس ديگر چه نيازي به وب سايت ميباشد؟ يااينكه شايد بپرسيد وب سايت بهتر ميباشد يا اين كه اينستاگرام؟

در باب اينكه، اينستاگرام ابزاري فوق‌العاده براي فروش ميباشد، شكي وجود ندارد؛ البته يك لحظه تصور كنيد ناگهان غربال گردد، كه به هيچ وجه هم رخداد عجيبي وجود ندارد! آن وقت چه؟!

داشتن يك مغازه اينترنتي، خيالتان را از اين بابت ريلكس مي‌نمايد. به هيچ عنوان در حالتي‌كه اين را هم كه در حيث نگيريم، به عبارتي روند تثبيت پيشنهاد و خريد در اينستاگرام، به دوران و انرژي متعددي نياز داراست. درحاليكه، يك وب سايت فروشگاهي همۀ اين امور را خود كار انجام مي دهد.

پس در صورتي حال حاضر هم كسب و فعاليت اينستاگرامي و فروش خير و خوبي داريد؛ شايسته ترين عمل، توليد يك تارنما فروشگاهي كنار آن ميباشد. كه خير واهمه غربال شدن اينستاگرام را داشته باشيد، خير گرفتاري رسيدگي به سفارشات؛ و خير حسرت تلف كردن مشتريان گوگل. زيرا هنوز هم اكثري از اشخاص متاع موردنيازشان را در گوگل كاوش مي‌نمايند. از جمله يك مثال غالب آن، پيچ اينترنت پوش ميباشد كه در كنار اينستاگرام، يك وب سايت فروشگاهي نيز داراست.

پيج فروشگاهي

تا يكسري وقت پيش، به ياري مغازه اينستاگرام و تگ مال، به راحتي وب سايت و ورقه اينستاگرام، به هم متصل مي‌شدند؛ ولي متأسفانه مدتي ميباشد كه‌اين قابليت در كشورمان تحريم شده‌است. ولي ما بدون شغل ننشستيم و تلاش كرديم تا مكان ممكن جايگزيني براي آن مهيا كنيم.

يك خبر خوب: جديدا امكان جديدي به وب سايت فروشگاهي پرتال اضافه شده‌است كه دقيقا مطلوب شماست. چطور؟ اين اپليكيشن تازه، فرايند تثبيت پيشنهاد و خريد را بي آلايش مي‌نمايد. با قرار دادن لينك و پيوند هر جنس در پست يا اين كه استوري، مشتري سريع وارد برگه تثبيت توصيه گرديده و جنس را بعداز دو سه مرحله خريداري مي‌نمايد. در حاليكه تا قبلا، ناچار بود 5 يا اين كه 6 مرحله را تا خريد طي نمايد.

در صورتي مي خواهيد اين قابليت و امكان را از مجاورت ملاحظه كنيد، در پنل مديريتي وب سايت خويش، نرم‌افزار "خريد سريع" را فعال فرماييد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۷:۰۱ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :