مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت .

مرجع تخصصي مقالات آموزش طراحي و پياده سازي سايت

فراگيري طريق ساخت‌و‌ساز پوشه single.php در قالب وردپرس


فراگيري طريق ساخت‌و‌ساز پوشه single.php در قالب وردپرس
در صورتي‌كه قالب وردپرس شما اين پوشه را ندارد به طراحي سايت فروشگاهي راحتي و با ياري فراگيري ما ميتوانيد آن را بسازيد. نخست يك فولدر single.php در ورقه ابتدايي قالب خويش ساخت فرماييد و آن را به وضعيت بازنويسي در آوريد و قطعه كد ذيل را درون آن قرار دهيد.
 



 
كد فوق در واقع هدر و فوتر سايت را فراخواني مي نمايد. بعداز وارد كردن كد فوق نوبت به اكران محتواي نوشته در تارنما مي‌باشد. براي اين عمل كافيست از كد پايين استعمال فرمائيد.
اعتنا: كد ذيل مي بايست في مابين دو قطعه كد فوق وارد گردد.
 





رينگ قرار داديم ?>


   
   


تيتر نوشته رو بر ميگردونم ->

    اسم تاليف كننده ->    
    سواي نگرش', 'نگرش', '% نگرش' ); ?> 
   

همگي محتواي نوشته رو بر مي گردونه ->

لغات كليدي در نوشته رو بر ميگردونه ->   
  
  
  

 
 چك مي نمايد كه آيا ابزاركي وجود داراست يا اين كه نه ?>
          

 


 
خب تا به اينجا ۹۰ درصد عمل رو انجاد داديد.در حالتي كه دقت نمائيد ساختار كد فوق مانند پوشه index.php ميباشد، صرفا با تفاوت دو تابع مازاد كه در ذيل به آن ها خوا هيم پرداخت.
the_content() =  تابع همه محتواي هر نوشته را ميتوان اكران بخشيد.
the_tags() = اين تابع هم كلمه ها كليدي هر نوشته را ميتواند برگرداند.
در غايت نوبت به استايل اين فولدر و امرها ميباشد كه مي بايست از كد ذيل در فولدر style.css وارد فرماييد.
 
.tags {   padding: 25px 0;}.tags a {   background-color: #E74C3C;   color: #fff;   padding: 5px;   border-radius: 9px;   font-size: 12px;   margin:0 4px;} 
به همين راحتي و با به كار گيري از فراگيري بالا ميتوانيد پوشه single.php در وردپرس را ساخت فرماييد.ولي امروزه كليه قالب بدون پول وردپرس و همينطور پرميوم اين پوشه رو دارا‌هستند.
خب  همانگونه كه در بالا پهنا كرديم در‌اين نوشته‌ي علمي آموزشي وردپرس به معرفي پوشه هاي قالب وردپرس بعداز معرفي پوشه single.php در وردپرس و طريق ساخت‌و‌ساز آن خوا‌هيم پرداخت و شمارا با همگي پوشه هاي اساسي آشنا خوا هيم كرد.
معرفي پوشه هاي قالب وردپرسدر صورتي‌كه به جعبه تحت نگاه فرماييد كليه فولدر هاي يك مثال از پوسته وردپرس جهت اكران قرار داديم ۹۰ درصد پوسته ها دارنده اين فولدر ها ميباشند.
شما درباكس پايين همه پوشه هاي اصلي قالب وردپرس را  مي‌بينيد كه اسامي آن‌ها دربرگيرنده:
index.phpstyle.cssfunctions.phpheader.phpsingle.phppage.phppage-id.phptemplate-exam.phptemplate-exam.php۴۰۴.phpsearch.phpcomments.phpsidebar.phpattachment.phpauthor.phpdate.phptag.phpcategory.phpcategory-id.phpfooter.php 
نكته: قابل ذكر ميباشد فولدر هاي قالب وردپرس كه در ابتدا به اسامي آن‌ها اشاره كرديم مطلقا جزو پوشه هاي اساسي يك پوسته نيستند و فولدر index.php مي‌تواند به تنهايي وظيفه بقيه پوشه ها را به عهده بگيرد قطعاً بدين قضيه دقت داشته باشيد.
خب نقش هريك از پوشه هاي قالب وردپرس كه در صدر به آن‌ها اشاره كرديم
پوشه index.php
 او‌لين پوشه كه قصد معرفي آن را در داريم index.php  مي‌باشد كه از مهم‌ترين پوشه هاي يك قالب وردپرسي به شمار مي رود و از مقام ويژه اي برخوردار‌است. در صورتي اين پوشه را دستكاري نمائيد شايد كد هاي اندكي را باطن آن مشاهده كنيد و از كدهاي متعددي برخوردار نباشد اما اين حادثه هنگامي فيس ميدهد كه فولدر هاي ديگري در index.php  به عمل گرفته نشده باشد چون در بعضي از مورد ها دربردارنده كدهاي بسيار متعددي ميباشد بدين مراد كه فولدر هاي ديگري در index.php به عمل گرفته گرديده .همان طور كه اشاره كرديد اين پوشه با اعتنا به اساسي بودن از سوي وردپرس مهم‌ترين فولدر به شمار مي رود و نقش آن طرز اكران محتوا  و همينطور المان بندي شدن قسمت هاي گوناگون محتوا هست و به نوعي شيت اساسي وبسايت را نشان ميدهد.همينطور بعضي از صفحه هاي مانند آرشيو ها ورقه هاي يكتا و غيره ميباشند كه به‌اين پوشه مربوط ميشوند. ما تنها به برگه مهم در‌اين نصيب اشاره كرديم.
پوشه  style.css
دومي فايلي قصد معرفي آن را داريم style.css ميباشد. شايد شما هنگامي كه به عده وردپرس كاران پيوستيد اسم استايل در جاهايي به گوشتان خورده باشد اين فولدر يكي‌از ديگر از مهم‌ترين و اساسي‌ترين پوشه هاي يك قالب وردپرس به شمار مي رود و مي شود به تيتر هسته وردپرس از آن حافظه كرد. در صورتيكه مثال اي از فولدر style.css در سيستم خويش داشته باشيد مي‌توانيد دستكاري فرماييد و ملاحظه كنيد، باطن اين پوشه مي توانيد مواقعي زيرا اسم پوسته ، نسخه يا اين كه به عبارتي ورژن پوسته ، اسم و نشاني طراح ، جواز ، برچسب‌ها و غيره … را در اولِ كدهاي استايل ملاحظه كنيد .بنابر اين يك كدام از خصوصيت هاي اين پوشه معرفي جنس و دومي خصوصيت آن خوشگل سازي ، قالب بندي ، چينش ، رنگ بندي ، مدل ها و بخش اعظمي ديگر وبسايت است كه توسط كد شكل ميگيرد. در‌حالتي كه اين پوشه اصلي باطن پوسته نباشند اصلا حاذق نخواهيد بود پوسته را فعال و از آن استعمال فرمائيد . در چنين مواردي شما اخطار نبودن style.css را خواهيد روءيت كرد كه از سوي وردپرس اعلام مي گردد.
فولدر functions.php
چنانچه مقاله‌ها آموزشي تارنما ما‌را دنبال كرده باشيد ما يك پست منحصر به فرد درباره با فولدر functions.php  منتشر كرديم و درين مقاله به طور بدون نقص درباره با آن كلام و همينطور فراگيري و تكنيك هاي ما يحتاج را ارائه كرديم در صورتي‌كه دوست داشتيد ميتوانيد از روش پيوند ذيل فراگيري فانكشن را به طور بدون نقص مطالعه فرماييد.
پوشه فانكشن مشتمل بر توابع قالب وردپرس مي‌باشد شما ميتوانيد با به كارگيري از اين فولدر ابرك‌ها ، فهرست‌ها ، پلاگين ها و غيره را  معرفي و در تارنما خويش داشته باشيد.


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۱:۰۰ توسط:فرزانه موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :